V případě záruční reklamace nebo pozáruční opravy se obracejte na servisní autorizovaná střediska Philips (CZ | SK) .
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně funkčnosti produktů, řešení záručních reklamací, případně dopravy vadného produktu kurýrem Philips do servisního střediska ZDARMA se obracejte na výše zmíněné telefonní číslo Střediska péče (infolinku)
Společnost Hanskar Trading s.r.o. se sídlem Hynaisova 618, Praha 4 aplikuje reklamační řád společnosti Philips, který najdete v pravém sloupci stránky.
V případě jakýchkoliv problémů s instalací, obsluhou nebo používáním výrobku Vám doporučujeme nejprve kontaktovat Středisko péče o zákazníka společnosti Philips:
Česká republika: 228 880 896
Slovensko: 02-33215570
(vnitrostátní hovor, cena hovoru závisí na Vašem operátorovi, pracovní doba Po - Pá 8:30 – 12:00 a 13:00 - 16:30)
nebo zprávou na Messenger či WhatsApp více na: CZ, SK
Práva z vadného plnění, jakož i ze záruky za jakost můžete uplatnit na adrese naší provozovny: Hanskar Trading s.r.o., Šafránkova 1, 155 00 Praha 5.
Právo na opravu výrobku je možné uplatnit také u osob určených k opravě (v autorizovaných servisních střediscích).